ARNBORG   IDRÆTSFORENING
Foreningen er startet i 1876 under navnet Arnborg Vestre Skyttekreds, omkring 1900 blev navnet lavet om til Arnborg Skytteforening.

I 1940 blev Arnborg Skytteforening, Arnborg Gymnastikforening og Arnborg Idrætsforening slået sammen under navnet Arnborg Boldklub, og først i 1949 tog foreningen navneforandring til Arnborg Idrætsforening (AIF).

Foreningens formål er at fremme det folkelige ungdomsarbejde.
Dette opnåes gennem deltagelse i forskellige former for idræt og andet kulturelt arbejde.

VORES AKTIVITETER
SKYDNING
Skytteafdelingen kan tilbyde skydning på 15, 50 og 200 meter. Børneskydning, Skoleskydning og Senior Skydning
FODBOLD
Fodbold er for friske drenge og piger i alle aldre

KULTUR
Revy afholdes i de lige år.
Der spilles Petanque og Kroket.
GYMNASTIK
Gymnastik spænder fra hold for forældre/bedsteforældre og barn, over Springhold til Zumba, Step og Løb.
BADMINTON
Motionister. Børn og Unge afslutter med et overnatningsstævne i Tarm idrætscenter (fredag til søndag) med både Bowling og svømmehald
Håndbold
alle kan deltage både øvede og ikke øved.
Vi har et børnehold (årgang 05-06-07-08) og et senior hold.
FITNESS
Med åbningen den 8 november tilbydes Forenings fitness. Børnefitness, Cirkeltræning og Spinning
TENNIS
Uanset om du aldrig har haft en ketcher i hånden, eller om du tidligere har spillet tennis, er du meget velkommen.

Vores Faciliteter
Fodboldbaner Beachvolley-bane Idrætshal